Co se děje?

Zdravím Vás milí členové,

asi se ptáte (spíš ne), ale co se děje, že se to vlastně nic neděje? Byly prázdniny a já neměla bohužel čas, poté přišla škola a já měla i jiné věci na práci, poté byly Vánoce a momentálně je pololetí, vím, měla jsem se ozvat, ale jaksi jsem měla prostě toho moc, kdo tu chce zůstat, tak ať se ohlásí dole v komentářích, pokud se nestane, je mi líto, ale budu se muset (mou vinnou) s Vámi rozloučit.

 

N. Amical

Chceš tu zůstat?

Otázka

A můžu se jěště registrovat ??

Xxx

Ráda bych se vrátila...

Re: Xxx

Dobře tedy :) Budu jedině ráda.

Ham.

Já se snad brzo dokopu k odeslání registrace... Ještě piluju povahu a profil Dream (rozuměj mojí klisny) vůbec nemám... Do konce prázdnin ale registrace bude, slibuju ^^

Re: Ham.

V pohodě ^^

Hm?

Pojede to tu ještě? :-33

Přidat nový příspěvek